Managementul stressului

Stressul bun

Stressul bun

Nu există om pe lumea asta să nu fi trecut printr-o stare de stres. Şi poate să fie de la: prea multă muncă până la faptul că trebuie să asculţi pe cineva care îţi vorbeşte...

0 Detalii
  • Tehnici antistres
    Tehnici antistres

    Stresul este boala secolului. Vrem, nu vrem suntem victimele stresului, iar cauzele sunt atât de variate încât nici nu merită să mai fie amintite. Părerea cea mai rea este că stresul este factorul agravant pentru foarte multe din suferinţele omului modern, de la boli cardiovasculare, la cele metabolice, de la obezitate, până la lipsa apetitului.

  • Ayurveda - tipurile constituţionale si miscarea fizică
    Ayurveda - tipurile constituţionale si miscarea fizică

    Remediile specifice medicinei Ayurveda (obţinute din părţi de plante, metale, minerale etc.), masajul cu uleiuri aromatice (combinat cu presupunctura, benefic în atenuarea durerilor, a stresului, îmbunătăţirea circulaţiei etc) şi exerciţiile fizice recomandate sunt diferite şi personalizate.

  • Tehnica Mind-Body - formă pentru trup, vindecare pentru spirit
    Tehnica Mind-Body - formă pentru trup, vindecare pentru spirit

    Dacă până acum credeai că este suficient să îţi faci timp pentru o oră de exerciţii la sală sau în aer liber, află că te-ai înşelat. Noua tendinţă în sport este de (...)

  • Mişcarea fizică intensă previne psoriazisul la femei
    Mişcarea fizică intensă previne psoriazisul la femei

    Cercetătorii de la Brigham & Women’s Hospital, o secţie afiliată prestigioasei Facultăţi de Medicină din cadrul Harvard, au găsit o legătură între apariţia psoriazisului la femei şi activitatea fizică intensă, regulată.

  • Exerciţiile fizice ne ajută să trecem mai uşor peste perioadele stresante
    Exerciţiile fizice ne ajută să trecem mai uşor peste perioadele stresante

    Cunoaştem importanţa sportului în ameliorarea stresului şi a altor stări negative. Mai nou, studii recente au demonstrat că practicarea exerciţiilor fizice în mod regulat nu doar că scade nivelul stresului din viaţa noastră, dar ne ajută şi să reacţionăm mai bine în faţa anumitor sentimente sau evenimente neplăcute.