Despre

Despre Miscarea Face Bine

Caravana Mişcarea face bine – powered by Telekom Sport şi susţinută de Telekom Romania, are ca scop promovarea miscarii si a unui stil de viata sanataos in randul romanilor inca din 2011

Site-ul miscareafacebine.ro reprezinta atat platforma de informare a caravanei cat si un mijloc foarte important de acces la informatie utila pentru sustinerea unui stil de viata sanatos.

Cea mai mare oră de sport

Este un festival sportiv, accesibil pentru toată lumea – de la copii, până la bunici, de la sportivi amatori până la mari performeri, de la simpli iubitori ai mișcării în aer liber, până la cei care vor să-și schimbe stilul de viață sedentar și să descopere beneficiile pe care le aduce sportul în viața de zi cu zi.
Încă de la prima sa ediţie, în anul 2011, „Cea mai mare oră de sport” s-a bucurat de succes şi a devenit, de-a lungul timpului, cel mai mare eveniment de sport şi sănătate din România. În fiecare an, festivalul se desfăşoară pe parcursul verii in trei orase mari din Romania, câte 12 ore în fiecare oraş.
Activităţile sportive – zeci de clase de fitness susținute de instructori renumiți din țară și de peste hotare, campionate de fotbal, volei, tenis de masă sau plimbări cu scootere și triciclete electrice, sunt completate, în zone dedicate, de servicii de testare a stării de sănătate şi de sesiuni de instruire în vederea acordării primului ajutor în caz de urgenţă. Accesul publicului la toate aceste activităţi şi servicii este gratuit.
La 8 ani de la lansarea campaniei ,,Mișcarea face bine”, festivalul de sport și sănătate „Cea mai mare oră de sport” va fi organizat anul acesta în Ploiești (14 iulie), Brașov (28 iulie) și Iasi (11 august), în parteneriat cu Smartatletic, GetFIT, BTL România, Crucea Roșie, Freewheel și Eboda.
În fiecare oraș, „Cea mai mare oră de sport” va cuprinde un maraton de 12 ore de activități sportive în aer liber, testări medicale și cursuri de prim ajutor, la care vor participa gratuit mii de pasionați de sport și sănătate, zeci de mii de suporteri și peste 100 de instructori naționali și internaționali.

Pentru noi acest eveniment ne aduce cea mai mare satisfacție profesională, deoarece am reușit să promovăm mișcarea la nivelul maselor în cel mai eficient mod, prin puterea exemplului, iar rezultatele au fost pe masură. În șapte ani, am influențat în mod pozitiv oameni de toate vârstele să adopte un stil de viață sănătos, astfel încât ne-am implementat și păstrat viziunea proprie: sport is for everyone”, Vlad Stoica – Președinte Smartatletic.

Ne-am dorit ca la ediția ce marchează opt ani de la lansarea campaniei „Mișcarea face bine” să extindem inițiativa ”Cea mai mare oră de sport” și în orașe care se afla printre preferintele romanilor pentru organizarea de astfel de evenimente și să înțelegem care este situatia la nivel national cu privire la nivelul de activitate fizica al romanilor ceea ce reprezinta un factor important pentru mentinerea sanatatii fizice, cat si psihice.
Rezultatele celui mai recent studiu realizat pentru Telekom Romania ne-au condus către noi destinații, care, prin scorul înregistrat, ne-au arătat că există un potențial și interes pentru organizarea de evenimente sportive pentru amatori, precum Ploiești și Iasi. Orașul Brașov, rămâne pe harta evenimentului și anul acesta, fiind una dintre locațiile preferate de către iubitorii sportului. Totodată, sondajul ne-a confirmat faptul că atitudinea față de sport înregistrează un trend ascendent, iar sportul rămâne un fenomen de masă, care conectează 9 din 10 români, a declarat Ionela Paunică, Director Executiv, Fundația Telekom Romania și Expert PR, Telekom Romania.

Așa cum am arătat de la înființarea acestei stații, Telekom Sport este alături de telespectatorii săi nu numai prin oferirea unor competiții sportive de top, ci și prin îndemnul constant de a face sport și mișcare în aer liber. Constatăm zilnic că tot mai mulți tineri sunt atrași de gadget-uri și că pun mișcarea și chiar propria sănătate pe plan secund. Consider că este de datoria noastră să îi influențăm și să-i educăm în acest sens pe cei care ne urmăresc și totodată să contribuim la ”oferta” de evenimente sportive în cât mai multe orașe din România, Vlad Enăchescu, General Manager Telekom Sport

Despre Fundația Telekom Romania

Fundația Telekom Romania Foundation este o organiație non-profit organization care susține mai multe categorii de persoane aflate în situații speciale, cauze sociale, copii diagnosticați cu boli grave, tineri talentați, și care răspunde solicitărilor umanitare provocate de calamități naturale. Fundația Telekom Romania este în mod activ implicată în identificarea oportunităților, dar și în rezolvarea situațiilor sociale dificile care apar în interiorul comunității.

Despre Telekom Romania

Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.

Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru. Misiunea noastră este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe și mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, fibră optică, precum și Internet TV, care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv și de calitate, pe toate ecranele, și funcționalități interactive avansate. Telekom Romania este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferim soluții complete de comunicații și IT&C. Rețeaua noastră conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu.

Telekom Romania este prezentă pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

Telekom aparţine Deutsche Telekom, una dintre companiile lider global de telecomunicații integrate.

facebook
youtube
instagram