Cum te misti

Sport împotriva asteniei de toamnă

Sport împotriva asteniei de toamnă

Când sunt tristă şi neconsolată îmi găsesc refugiul în mâncare, ca mai oricare dintre voi. Pofta nestinsă de carbohidraţi devine obsesie.

0 Detalii
  • Top 4 beneficii ale antrenamentului Pilates
    Top 4 beneficii ale antrenamentului Pilates

    Exerciţiile Pilates au fost inventate acum 90 de ani, de către Joseph Pilates, având ca scop arderea kilogramelor în plus şi tonifierea corpului, îmbinând mişcările fizice cu cele 6 principii care, astăzi, s-ar putea încadra perfect în tehnicile mind-body.

  • Secretul trupului perfect: 6 trucuri eficiente pentru un metabolism rapid
    Secretul trupului perfect: 6 trucuri eficiente pentru un metabolism rapid

    Metabolismul rapid pare a fi cheia către o siluetă aproape de perfecţiune. Oricine deţine acest atu arde caloriile mai repede, pierde mai multe kilograme într-un timp mai scurt şi se menţine în formă mai uşor decât ceilalţi.

  • Mersul pe jos - află secretele exerciţiului fizic complet
    Mersul pe jos - află secretele exerciţiului fizic complet

    Mersul pe jos este o activitate aparent banală, pe care mulţi nici nu o încadrează în categoria exerciţiilor fizice moderate. Cu toate astea, concepţia conform căreia doar aparatele fitness sau antrenamentele cardio susţinute şi intense dau rezultate vizibile este complet greşită.

  • Factorii de risc pentru sănătate şi activitatea fizică şi dieta
    Factorii de risc pentru sănătate şi activitatea fizică şi dieta

    Un studiu publicat recent de Organizația Mondială a Sănătății arată că, la nivel global, obezitatea se numără printre 5 cele mai frecvente cauze ale mortalității. Studiul folosește date prelevate în 2008, conform cărora, în Romania, peste 50% dintre bărbați sunt supraponderali, dar se încadrează totuși sub media europeană, care este de aproape 60%, în timp ce aproximativ 45 % dintre românce sunt supraponderale.

  • Importanţa activităţii fizice pentru sănătate; recomandări făcute de Organizaţia Mondială a Sănătăţii
    Importanţa activităţii fizice pentru sănătate; recomandări făcute de Organizaţia Mondială a Sănătăţii

    Fiecare este responsabil de propria stare de sănătate, iar studiile ştiinţifice arată că o dietă corectă şi un nivel adecvat de activitate fizică pot îmbunătăţi starea de sănătate şi chiar preveni o mulţime de boli. Astfel, mişcarea regulată ne ajută să micşorăm riscul unor suferinţe cardiovasculare sau legate de diabet, dar şi cancer de colon sau sân.