Cum te misti

Eşti adeptul sedentarismului? – Iată la ce pericole te expui

Eşti adeptul sedentarismului? – Iată la ce pericole te expui

Toţi cei care încearcă să adopte un stil de viaţă sănătos ştiu că mişcarea fizică este un factor esenţial în acest demers. Deşi de multe ori sedentarismul a fost asociat lipsei...

0 Detalii
  • Sportul, primăvara: cum să te fereşti de alergiile sezoniere
    Sportul, primăvara: cum să te fereşti de alergiile sezoniere

    Mişcarea fizică în aer liber este mult mai sănătoasă şi relaxantă, însă poate ascunde unele pericole. Cu alte cuvinte, acum se dă startul alergiilor de primăvară. Bineînţeles, simptomele aferente pot fi mult mai supărătoare dacă alergăm sau facem efort fizic într-un mediu cu aşa numiţii alergeni declanşatori.

  • Sport şi energie: 5 sfaturi la început de primăvară
    Sport şi energie: 5 sfaturi la început de primăvară

    Primăvara ar trebui să fie, şi din punctul de vedere al antrenamentului sportiv, anotimpul noilor inceputuri. Acum este momentul prielnic pentru a ne reconsidera atitudinea, mai ales că vremea nu ne mai este potrivnică, iar zilele călduroase, voia bună şi atuurile acestui anotimp ne pot ajuta în acest sens.

  • Beneficiile dansului - în paşi de dans către un trup perfect
    Beneficiile dansului - în paşi de dans către un trup perfect

    Dansul este tot o formă de sport. Una mai elegantă, mai relaxantă şi mai creativă. Poţi îmbina mişcări diferite, poţi combina tipuri de dans pentru ca la final să te poţi lăuda cu cel mai frumos şi tonifiat trup, dar şi cu titlul de cel mai bun dansator al petrecerii.

  • Bicicleta staţionară – avantaje şi dezavantaje
    Bicicleta staţionară – avantaje şi dezavantaje

    Antrenament cardio, gambe tonifiate şi tonus mai bun – sunt doar câteva dintre beneficiile exerciţiilor la bicicleta staţionară. Aflată în topul preferinţelor românilor în materie de “sport acasă”, bicicleta staţionară ne modelează corpul, oferindu-ne şi acel mic detaliu care face întotdeauna diferenţa: timpul.

  • 3 în 1: Antrenament Bosu pentru Cardio, Echilibru şi Tonifiere
    3 în 1: Antrenament Bosu pentru Cardio, Echilibru şi Tonifiere

    Aproape 80% dintre instructorii de fitness din întreaga lume includ în programul lor şi tehnica BOSU. Acest tip de antrenament ce foloseşte o minge mai specială a fost inventat în anul 2000 de către David Weck, iar exerciţiile(...)