5 ingrediente recomandate pentru micul dejun

5 ingrediente recomandate pentru micul dejun

Nu mai este niciun secret faptul că micul dejun este cea mai importantă masă a zilei și trebuie să-i acordați toată atenția pentru a vă asigura un tonus bun. În rutina de dimineață, dedicați cel puțin 10-15 minute unei gustări rapide, dar sănătoase, iar echilibrul metabolismului va fi, în acest fel, mai bine menținut. Pentru o porție bună de sănătate, vă recomandăm câteva ingrediente pe care e bine să le integrați pe lista de cumpătături și să le consumați în diverse combinații la micul dejun.

Afinele

Sunt întotdeauna fructe bune de consumat la micul dejun, fie că le consumați proaspete, fie împreună cu cereale. O cană de afine vă oferă 4 grame de fibre și 84 de calorii. În plus, sunt o sursă bună de antioxidanți.

Laptele de cocos

În locul laptelui obișnuit de vacă, încercați laptele de cocos. Căutați să cumparați unul produs din cocos nemodifiat genetic. Consumând lapte de cocos veți avea o sursă bună de potasiu, magneziu, fosfor și vitamina B.

Untul de arahide

Din frigider n-ar trebui să vă lipsească nici untul de arahide. Nu doar că este o sursă nemaipomenită de grăsimi și proteine sănătoase, dar este și un produs care vă oferă sațietate. Ce spuneți de o felie de pâine integrală unsă cu unt de arahide? Rapid si simplu, micul dejun este servit, apoi ești gata de drum.

Iaurtul grecesc degresat

Stiați că un iaurt grecesc degresat de 170 de grame vă oferă 20% din necesarul de calciu pentru o zi? Mai mult, conținutul său de probiotice ajută digestia și reduce efectul de balonare. Optați întotdeauna pentru iaurturile simple, în care să adaugați cereale, fructe proaspete sau confiate.

Scorțișoara 

A fost demonstrat că acest condiment ajută la menținerea nivelului optim de zaharuri din sânge ajutând corpul să sintetizeze mai repede glucoza. În același timp, punând scorțisoară peste alte produse consumate la micul dejun, sunteți asigurați că nu adăugați și calorii. Pudrați scorțisoară peste fulgii de ovăz, peste iaurt sau chiar în cafeaua de dimineață. 

Un articol inspirat de www.shape.com/healthy-eating

Poftă mare și o zi plină cu spor(t) să aveți!

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

facebook
youtube
instagram