6 trucuri eficiente pentru un abdomen tonifiat

6 trucuri eficiente pentru un abdomen tonifiat

Depunerile de grăsime abdominale apar deseori chiar şi la persoanele cu o greutate normală, fiind foarte greu de îndepărtat. În plus, grăsimea din jurul abdomenului creşte riscul apariţiei unor afecţiuni serioase. Tocmai de aceea, suntem permanent în căutarea unor metode eficiente cu ajutorul cărora am putea scăpa de aceste depuneri inestetice, dar şi periculoase.

Pe lângă cei trei paşi pe care trebuie să îi respecţi: alimentaţie potrivită, antrenament cardio şi abdomene, este necesar să cunoşti şi alte trucuri ceva mai inedite, dar eficiente, care să îţi înlesnească drumul către un abdomen tonifiat. Citeşte mai jos câteva dintre cele mai importante astfel de recomandări.

Include proteine în alimentaţia ta!

Proteinele sunt compuşi biochimici care ajută la crearea membranelor celulare. Consumul alimentelor bogate în proteine va ajuta la construcţia, repararea şi menţinerea muşchilor. Abdomenul are nevoie de proteine pentru acel aspect tonifiat, aşa că include în dietă peşte, quinoa, orez brun, broccoli, linte, fasole boabe etc.

Optează pentru porţii mici!

Acest truc accelerează metabolismul, ceea ce va înlesni arderea depozitelor de grăsime. Nu sări peste micul dejun sau peste alte mese importante pentru că mai târziu vei mânca mai mult şi îţi vei dezechilibra metabolismul. În plus, mestecă bine alimentele pentru a preveni balonarea şi digestia lentă.

Limitează consumul de sare!

Ştim cu toţii că sarea poate cauza retenţie de apă şi balonare. Mâncarea procesată, pizza şi toate produsele congelate conţin o mai mare cantitate de sare. Nu de puţine ori s-a constatat că tocmai consumul de sare era elementul care “sabota”  o dietă sau un program de tonifiere. Limitează sarea în alimentaţie sau înlocuieşte-o cu alte condimente care să dea un plus de savoare mâncării.

Odihneşte-te suficient!

Pentru a arde depozitele de grăsime cât mai repede, este recomandat să dormi cel puţin 8 ore pe noapte, neîntrerupt. În cazul în care duci o viaţă haotică, iar somnul nu se află printre priorităţile tale, va creşte nivelul de grelină, hormonul care declanşează foamea. În cadrul unui studiu, s-a demonstrat că persoanele care dormiseră mai puţin de 4 ore, 2 nopţi la rând înregistraseră un nivel foarte mare de grelină şi cortizol, hormonul stresului. Stresul privează corpul de energie şi duce, în timp, la acumularea depozitelor de grăsime, în special pe abdomen şi şolduri.

Consumă smoothie-uri sănătoase!

Vedetele noului sezon sunt, fără doar şi poate, smoothie-urile. Enzimele şi acizii graşi monosaturati din fructele şi legumele folosite sunt “ingredientele” minune pentru un abdomen tonifiat. Aşadar, realizează-ţi în fiecare zi câte un smoothie revigorant şi sănătos, în care poţi folosi multe alimente bogate în fibre, struguri, cireşe, fructe de pădure, căpşuni, mere, legume verzi etc.

Cât mai puţin zahăr!

Optează în schimb pentru diferiţi îndulcitori naturali. Cât mai puţin zahăr în alimentaţie duce la un nivel scăzut al insulinei şi la un nivel crescut al glucagonului, un prieten de nădejde în lupta contra depozitelor abdominale.

un articol de Marina Rasnoveanu
 

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

facebook
youtube
instagram