“Mişcarea face bine” este o campanie pro-sănătate prin sport şi dietă corectă, demarată de Dolce Sport, canalul TV al Romtelecom, în anul 2011.
Campania a fost lansată din dorinţa de a invita telespectatorii postului TV de sport să facă mişcare, nu doar cu telecomanda, urmărind sportul la televizor, ci şi în aer liber.
Datele ştiinţifice indică fără dubiu că activitatea fizică, mişcarea, reprezintă un factor cheie pentru reducerea stresului şi prevenirea unei game largi de boli. Fiecare dintre noi este responsabil de cât de sănătos este, de aceea această campanie își propune să demonstreze că pentru a-și asigura o stare pozitivă, “Mişcarea face bine” oricui.
Ca parte din această campanie, Dolce Sport a organizat împreună cu SmartAtletic și GetFit două ediții ale evenimentului de demonstrații sportive cu participare liberă “Cea mai mare oră de sport”, în 2011 și 2012. De asemenea, în 2012 a decis să se implice, alături de Asociația 11even şi Fundaţia World Vision România, în organizarea Family Olympics, o serie de evenimente organizate în zece orașe din țară, prin care se încurajează mișcarea în aer liber a tuturor membrilor unei familii.
Add Comment