Cum să arăţi excelent în costumul de baie – un plan rapid şi eficient

Cum să arăţi excelent în costumul de baie – un plan rapid şi eficient

Nu mai e mult până la vacanţa de vară, iar cei mai mulţi dintre noi sunt în căutarea destinaţiei perfecte. Dacă ne documentăm din timp şi luăm cele mai bune decizii, detaliile practice nu ne vor da deloc bătăi de cap, ceea ce nu am putea spune şi despre silueta pe care o vom etala pe vreo plajă însorită şi exotică. În cazul în care absenţa de la sala de fitness sau pur şi simplu sedentarismul de care am dat dovadă în timpul anotimpului rece şi-au pus amprenta asupra corpului nostru, este timpul să recurgem la un plan rapid pentru a recăpăta silueta perfectă de odinioară. Să nu uităm că, dacă hainele de zi cu zi mai pot camufla unele defecte, costumul de baie nu iartă nicio imperfecţiune.

Citeşte mai jos care ar fi trucurile la care poţi apela acum, pe ultima sută de metri. În funcţie de ambiţia, perseverenţa, dar şi de metabolismul tău, transformarea ta ar putea fi una rapidă şi surprinzătoare. Oricare ar fi rezultatul, un lucru e sigur: vei pleca în vacanţă mai tonică, mai optimistă şi, cu siguranţă, cu câteva kilograme în minus.

1.    Trasează-ţi obiective clare şi realiste!

Pleci în vacanţă şi ai vrea să revii la măsurile perfecte, însă este clar că asta nu se va întâmpla într-un timp atât de scurt. Aşadar, în loc să îţi faci speranţe deşarte, gândeşte realist şi vezi care îţi sunt priorităţile: vrei să scapi de grăsimea de pe abdomen sau şolduri, îţi doreşti un corp mai tonifiat şi mai frumos sculptat, vrei să scapi de 3-4 kilograme. Fă-ţi un plan şi ghidează-te după el pe tot parcursul programului.

2.    Pedalează pentru picioare tonifiate!

E cald afară aşa că te sfătuim să pedalezi în aer liber şi să nu optezi pentru bicicleta de la sală. Acest tip de exerciţii tonifică picioarele şi atenuează celulită.

3.    Alege accesoriile fitness care îţi lucrează mai multe grupe de muşchi!

Nu ai timp de pierdut, asta e clar. Vacanţa începe în maxim 2 luni, deci nu îţi poţi permite să îţi lucrezi fiecare parte a corpului, separat. Un accesoriu fitness complet este mingea de fitness cu ajutorul căreia îţi vei lucra muşchii simultan, îţi vei tonifia corpul, dar vei pierde şi câteva kilograme bune. De asemenea, mingea fitness este una dintre cele mai utilizate accesorii pentru arderea depozitelor de grăsime de pe abdomen, aşa că include în programul tău şi câteva exerciţii în acest sens.

4.    Exerciţiile cu greutăţi – un alt tip de exerciţii complete

Antrenamentul cu greutăţi nu te limitează, ba din contră, îţi oferă o multitudine de mişcări fizice pe care le poţi aborda. Astfel, şi rezultatele vor fi la fel de variate: îţi vei lucra eficient braţele, vei arde caloriile mult mai rapid, îţi vei tonifia tot corpul, implicând în antrenament toţi muşchii. Pentru a evita accidentările şi pentru a maximiza rezultatele, ai grijă să alegi gantere de o dimensiune şi greutate adecvate constituţiei tale fizice.

5.    Alege varianta potrivită ţie: ore de aerobic, zumba, yoga sau Pilates!

Ai ghicit, vara asta nu ai voie să te rezumi la bicicleta eliptică sau la banda de alergat, mai ales dacă vrei să arăţi pefect în costumul de baie. Şi asta nu doar pentru că vremea frumoasă de afară te îmbie să faci sport în aer liber sau nu doar pentru că zumba, cursurile de dans sau aerobic sunt mai distractive, ci şi pentru că eşti în criză de timp. Aerobicul îţi lucrează toate grupele de muşchi: şolduri, abdomen, fesieri, braţe, gambe, iar în maxim două săptămâni vei începe să vezi şi rezultatele, mai ales dacă vei respecta cele două sesiuni pe săptămână. Orele de zumba sau dans au acelaşi efect, existând posibilitatea de a slăbi câteva kilograme sau de a topi rapid depozitele de grăsime. Yoga ajută la tonifierea muşchilor şi poate fi soluţia perfectă, mai ales dacă nu agreezi ideea antrenamentului cardio, indiferent de forma acestuia. 

6.    Începe încă de pe-acum să faci unele schimbări şi în dietă!

Încearcă să aplici acest program rapid şi asupra alimentaţiei tale. Redu pe cât posibil cantitatea de zahăr şi sare pe care o consumi zilnic. Înlocuieşte carbohidraţii simpli cu cei complecşi, renunţă la mâncarea procesată termic sau, mai rău, la junk food şi mănâncă cât de multe fructe şi legume.

7.    Mănâncă somon pentru a topi mai repede depozitele de grăsime!

Acizii graşi Omega 3 şi 6 ajută la arderea depozitelor de grăsime deja existente. Specialiştii recomandă somon (bogat în proteine, vitamina B şi acizi graşi esenţiali), cel puţin de două ori pe săptămână tocmai pentru a ne ajuta metabolismul să funcţioneze mai rapid.

un articol de Marina Râşnoveanu

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

facebook
youtube
instagram