Dieta lui Kelly Osbourne

Dieta lui Kelly Osbourne

Kelly Osbourne este fiica celebrului Ozzy Osbourne, solistul şi fondatorul trupei de heavy metal “Black Sabbath”. Ea însăşi cântăreaţa şi actriţă, Kelly a devenit cunoscută în urma reality showului bazat pe viaţa ei şi a familiei sale. Mai nou, însă, Kelly a uimit întreaga lume prin prestaţia sa din cadrul “Dancing with the stars” ( varianta britanică a “Dansez pentru tine”). Încă de la începerea acestui show, vedeta a început să slăbească foarte mult, reuşind să dea jos 20 de kilograme.

Kelly Osbourne, în vârstă de 27 de ani, nu s-a putut mândri niciodată cu un trup de model, ba chiar dimpotrivă. După ce a reuşit să slăbească 20 de kilograme, mulţi s-au grăbit să susţină că ar fi apelat la diete drastice sau chiar la operaţii minune. Se pare că secretul ar sta în adoptarea unui alt stil de viaţă şi alimentaţie combinat cu un program de sport personalizat. Vedeta a confirmat faptul că şi-a asumat în totalitate acest nou stil sănătos de a trăi, menţionând că respectă în continuare regulile “dietei” ce au transformat-o total.

Aşadar, încă o dată s-a dovedit faptul că dietele stricte, limitate pe o perioadă anume, nu sunt cele care dau rezultatele cele mai bune. Citeşte mai jos cum a reuşit Kelly Osbourne să slăbească, fără a face prea mari eforturi şi fără a se reţine în a mânca din când în când câte o prăjitură.

Dans şi antrenament zilnic

Sportul este componenta obligatorie în cadrul oricărui program de acest fel. De multe ori, însă, ne alegem un sport care nu ne place sau care nu ni se potriveşte doar din dorinţa de a arde cât mai multe calorii. Ei bine, nu! Secretul constă în a practica regulat un sport care îţi place şi care simţi că poate da rezultate în cazul tău.

Poate şi forţată de împrejurări, Kelly Osbourne a optat pentru dans. În cadrul concursului, avea antrenament de 5 ori pe săptămână ceea ce era într-adevăr foarte mult. După terminarea showului, Kelly a devenit adepta aşa numitei Bar Fitness Method.

Acest tip de exerciţii fizice se aseamănă cu baletul, însă diferenţa constă în mişcările intense, minuţioase, executate lent tocmai pentru a lucra toţi muşchii corpului. În cadrul acestor cursuri se mai pot utiliza şi greutăţi pentru a modela muşchii braţelor, dar şi mingii medicinale pentru a mări dificultatea exerciţiilor. Bazându-se şi pe corelarea dintre respiraţie, mişcare şi minte, acest tip de fitness se poate încadra şi la brain fitness. Kelly ia în continuare astfel de cursuri de 3 ori pe săptămână, iar în paralel aleargă 60 de minute pe banda de alergat, de 4 ori pe săptămână.

Dietă echilibrată şi reguli respectate

În ceea ce priveşte alimentaţia, însăşi Kelly recunoaşte că a urmat anumite reguli, însă nu s-a înfometat nicodată, ba mai mult, nu şi-a refuzat nici mici capricii culinare.

Secretul numărul 1 al dietei a fost eliminarea pe cât posibil a alimentelor bogate în carbohidraţi. Apoi, a evitat grăsimile saturate şi nesaturate, mâncarea de tip fast food şi sucurile.

Fructele şi legumele s-au numărat printre alimentele de bază ale dietei sale, consumând şi foarte multe legume verzi, recunoscute pentru beneficiile aduse organismului, în special asupra sistemului nervos şi a celui imunitar.

Kelly a adoptat şi ea regula porţiilor mici şi dese, ţinând să dărâme mitul “orei 19.00”. Deşi mulţi nutriţionişti susţin că nu trebuie să mâncăm după această oră, Kelly mânca o mică gustare înainte de a merge la culcare, metabolismul ei rămânând activ.

După cum vezi, dieta minune a lui Kelly Osbourne se rezumă doar la un stil de viaţă sănătos şi la mişcare. Principiile după care s-a ghidat nu sunt noi sau spectaculoase, însă trebuie să reţinem că dau rezultate numai atunci când sunt respectate timp îndelungat. Pentru că până la urmă, sportul şi alimentaţia sănătoasă ar trebui să fie două coordonate permanente ale vieţii noastre.

un articol de Marina Râşnoveanu

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

facebook
youtube
instagram