Cum te pregăteşti înainte să faci sport

Am decis să fac jogging de trei ori până la onorabila vârsta pe care o am şi tot de trei ori am renunţat subit. M-am întors acasă şontâc-şontâc fie cu glezna luxată, fie cu dureri de cap, fie chiar şi cu senzaţii de vomă.

Toate cauzate de faptul că sărisem o etapă esenţială şi anume încălzirea. Ca să nu păţiţi ca mine am făcut o listă de greşeli pe care să nu le faceţi când vă apucaţi de sport.

Alerg în parc în fiecare dimineaţă timp de o jumătate de oră dar niciodată nu o fac pe stomacul gol. Bunicii îmi spuneau întotdeauna că e esenţial să hrăneşti motorul aşa că mă asigur că nu plec din casă flămândă. Consumaţi fructe, cereale sau chiar şi o omletă.

Trebuie să aveţi forţă ca să daţi jos kilogramele acumulate până acum. De mare ajutor este un baton proteic sau câteva pătratele de ciocolată neagră.

Încălţămintea este foarte importantă aşa că alegeţi cu atenţie ce purtaţi la jogging sau la aerobic. Sunt recomandaţi pantofii speciali de alergare care ajută la absorbţia şocurilor. În cazul în care alegeţi să alergaţi în şlapi, de exemplu vă aşteaptă dureri grave de genunchi, coloană sau gleznă.

În final, nu uitaţi să vă încălziţi înainte să vă apucaţi de fitness, jogging sau aerobic. Dacă ardeţi etapele, urcă la cer riscul de accidentare a ligamentelor şi tendoanelor. În plus odată ce organismul e pregătit pentru efort sunt accelerate arderile lucru ce furnizează mai multă energie şi dă o performanţă mai bună.

Regula de aur este să faceţi efort moderat în cazul în care aveţi un back-ground în care sedentarismul era la putere.

Aşa că exersaţi, exersaţi, exersaţi. Aşa veţi slăbi şi automat vă veţi simţi mult mai bine în propria piele.

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

facebook
youtube
instagram