Regulament

REGULAMENTUL OFICIAL

de organizare si desfasurare a evenimentului “Crosul UpDown Run – 2017”

8 iulie 2017, Piata Sfatului – BRASOV

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORII SI REGULAMENTUL OFICIAL AL COMPETITIEI

Competitia ”Crosul UpDown Run – 2017” (denumita in cele ce urmeaza “Competitia”) este organizata de Clubul Sportiv Smart Atletic in colaborare cu Asociatia Sapte Scari. Evenimentul face parte din campania “Miscarea face bine” initiata de Telekom Romania si Dolce Sport, ce a avut loc la Bucuresti (Parcul Tineretului) pe data de 17 iunie si va continua la Brasov in data de 8 iulie si la Mamaia pe data de 29 iulie.

Pentru fiecare participant care va alerga la Competitie, Fundatia Telekom si smartatletic vor dona cate 4 euro catre HOSPICE Casa Sperantei, cauza beneficiara a evenimentului.

Participantii la Competitie sunt obligati sa respecte termenii si conditiile din prezentul Regulament Oficial al Competitiei (denumit in continuare “Regulament Oficial”).

Regulamentul Oficial este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant pe site-ul miscareafacebine.ro/cros si la locul de desfasurare a Competitiei.

Prin participarea la aceasta Competitie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial si ale legislatiei in vigoare aplicabile si sa semneze declaratia pe proprie raspundere pusa la dispozitie de catre Organizatori cu ocazia inscrierii, precum si in ziua concursului, la momentul validarii inscrierii.

SECTIUNEA 2. PERIOADA SI ZONA DE DESFASURARE A COMPETITIEI

2.1. Data si locul desfasurarii Competitiei:

Competitia va avea loc in ziua de sambata, 8 iulie 2017, incepand cu ora 8:00, in Brasov, Piata Sfatului (zona de start si aria de concurs sunt marcate pe harta oficiala de pe site). Organizatoul isi rezerva dreptul de a modifica data evenimentului in cazul in care aspecte neprevazute impun aceasta schimbare.

Startul si sosirea in/din competitie vor fi amenajate in Piata Sfatului. Inscrierea/validarea inscrierii la competitie si festivitatea de premiere vor avea loc in aceeasi zona de start/sosire.

Traseul de desfasurare a intrecerilor va fi marcat cu banda de delimitare si va avea in anumite puncte stabilite anterior persoane din partea organizatorilor, comisari de traseu. Acestia sunt responsabili pentru parcurgerea traseului in deplina siguranta de catre toti competitorii, precum si cu respectarea de catre concurenți a regulilor prevazute in prezentul regulament.

Competitia se desfasoara conform mecanismului Competitiei, asa cum este acesta detaliat in Sectiunea 3 din prezentul Regulament.

SECTIUNEA 3. MECANISMUL COMPETITIEI

3.1. Participantii si desfasurarea Competitiei

Aceasta competitie se adreseaza oricaror pasionati de alergare, oricarei persoane careia starea de sanatate ii permite o alergare pe una din distantele mentionate.

Competitia va cuprinde 2 curse distincte:
a) Cros 4km
b) Cros 7km

Ambele curse vor avea urmatoarele categorii de varsta:
– 14-17 ani (feminin/masculin)
– 18-34 ani (feminin/masculin)
– 35+ ani (feminin/masculin)

3.2. Distante de parcurs

  • 4km (Piata Sfatului-  aleea de sub Tampa-Piata Sfatului)
  • 7km (Piata Sfatului – urcare pe Tampa – coborare pana in Piata Sfatului, cu diferenta de nivel de 340m)

3.3. Traseul de concurs

Traseul de concurs este compus dintr-o singura bucla. O harta exacta a traseului poate fi gasita pe site-ul oficial, in sectiunea Traseu.

Traseul de concurs va fi semnalizat de catre organizatori prin benzi de delimitare (garduri/balize de semnalizare amplasate la intersectiile cu diverse strazi adiacente) si va fi supravegheat de comisari (arbitri) de cursa, amplasati in diferite puncte ale traseului.

3.4. Inscriere

Inscrierea participantilor se face completand formularul online de pe site-ul miscareafacebine.ro/cros/.

Data limita pentru inscrierile online este 6 iulie, ora 23:59. Se vor face inscrieri in ziua evenimentului doar in limita locurilor disponibile in intervalul 8:00-9:00.

3.5. Taxa de inscriere

Taxa de inscriere va avea urmatoarele valori in functie de data inscrierii.

Taxa cros 4km:
– 22 iunie – 26 iunie – 30 lei/persoana
– 27 iunie – 6 iulie – 50lei/persoana
– la fata locului – 60lei/persoana

Taxa cros 7km:
– 22 iunie – 26 iunie – 50 lei/persoana
– 27 iunie – 6 iulie – 70lei/persoana
– la fata locului – 80lei/persoana

Taxa de participare trebuie achitata in maxim 3 zile lucratoare de la completarea formularului online. In caz contrar inscrierea va fi anulata. Taxa de inscriere nu este transferabila (de la un participant la altul) si nu poate fi returnata in caz de neparticipare.

3.6. Declaratia pe propria raspundere

Toti concurentii vor completa si semna o declaratie pe propria raspundere ca sunt apti din punct de vedere medical pentru a participa la competitie.

Este interzisa participarea la competitie/eveniment a persoanelor care au asupra lor bauturi alcoolice/droguri sau care se afla sub influenta acestora, a persoanelor care au asupra lor arme de orice fel, materiale explozive sau incendiare, substante iritant-lacrimogene sau cu efect paralizant, dispozitive pentru socuri electrice ori alte obiecte ce pot fi folosite pentru actiuni violente sau de tulburare a desfasurarii normale a derularii evenimentului.

Persoanele care vor incalca aceste prevederi vor fi indepartate din zona evenimentului de catre organizatori, chiar cu sprijinul organelor de politie/jandarmerie, daca va fi cazul.

Zilele si orele cand pot fi depuse aceste declaratii sunt detaliate pe site-ul oficial la adresa:
http://miscareafacebine.ro/cros/despre/program-eveniment/

3.7. Echipament si conditii de concurs. Numere de concurs

Concurentii vor participa la competitie folosind propriul echipament. Se recomanda concurentilor sa poarte echipament de alergare corespunzator conditiilor meteorologice de la ora de desfasurare a competitiei (inclusiv incaltaminte adecvata).

Numerele de concurs vor fi puse la dispozitie de catre organizatori si se vor inmana concurentilor dupa completarea si semnarea declaratiilor pe propria raspundere.

Numerele de concurs se vor amplasa in zona pieptului/abdomenului a fiecarui concurent (pe partea din fata), astfel incat sa fie vizibile.

3.8. Start si limite de timp

– ora 9:30 START: Cros 4km, cu limita de timp – 40 min
– ora 9:30 START: Cros 7km, cu limita de timp – 90 min

3.9. Stabilirea rezultatelor

Clasamentul pentru fiecare categorie se face in ordinea sosirii fiecarui participant.

La trecerea liniei de sosire se va cronometra si timpul in care fiecare participant va reusi sa parcurga intregul traseul folosind cipuri electronice.

Se vor intocmi clasamente separate pe fiecare categorie de la fiecare proba. Lista categoriilor este detaliata la punctul 3.1.

Organizatorii isi rezerva dreptul de a comasa o categorie cu cea care urmeaza, daca aceasta are mai putin de 5 concurenti care au participat.

3.10. Arbitrii de traseu

In diferite puncte ale traseului de alergare vor fi amplasati comisari de cursa (arbitri de traseu) care vor supraveghea respectarea traseului si a prezentului regulament de catre concurenti, iar in zona start/sosire vor inregistra fiecare trecere a concurentilor prin punctul respectiv. La sfarsitul cursei, aceste date vor fi cumulate si se va verifica numarul de treceri ale fiecarui concurent prin punctele respective. Daca unul dintre concurenti nu a cumulat numarul total de treceri prin toate punctele de control, atunci concurentul respectiv va fi descalificat.

Daca un comisar de cursa va observa o tentativa de ”taiere” (scurtare sau abatere) a traseului, concurentul respectiv va fi descalificat.

SECTIUNEA 4. ANUNTAREA SI INMANAREA PREMIILOR

4.1. Titluri si premii

Vor fi premiate locurile 1, 2 si 3 de la fiecare categorie.

Premiile vor fi anuntate inainte de inceperea concursului. Pe langa premii, castigatorii vor primi si diplome. Toti participantii vor primi diplome electronice de participare.

Festivitatea oficiala de premiere va avea loc dupa terminarea curselor (aproximativ 11:30) la locul de desfasurare a evenimentului.

SECTIUNEA 5. CONDITII ADMINISTRATIVE

5.1. Conditii administrative (pe timpul curselor)

Organizarea evenimentului revine Organizatorului Smartatletic care se ocupa de implementarea evenimentului si care pune la dispozitie arbitrii si voluntarii necesari bunei desfasurari a competitiei.

Pe durata desfasurarii celor 3 curse, participantii nu pot parasi traseul de alergare si nici nu il pot schimba, prin scurtare sau alegerea de trasee alternative, respectand si culoarul de delimitare trasat de catre organizatori si marcat cu banda. Participantii care renunta la cursa pe parcursul alergarii sunt rugati sa se prezinte in zona Start/Sosire pentru a anunta arbitrul de traseu din acea locatie despre acest abandon.

Competitia va beneficia de asistenta medicala pentru cazuri de accidentari care se va afla in apropierea zonei de start/sosire.

5.2. Conditii administrative (generale)

In conformitate cu legislatia in vigoare, Organizatorii vor face publice numele castigatorilor si premiile acordate in cadrul acestei Competitii. Lista castigatorilor va fi publicata dupa data de 10 iulie 2016 pe site-ul oficial.

Organizatorii se obliga, de asemenea, sa respecte prevederile Legii nr. 677/2001 privind protectia datelor cu caracter personal.

Ca atare, Organizatorii se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor cu caracter personal ale participantilor/ castigatorilor la prezenta Competitie si sa le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial, al declaratiei participantilor pe propria raspundere si legislatiei in vigoare.

Concurentilor le este interzisa aruncarea oricaror resturi, gunoaie in zona de desfasurare a competitiei sub sanctiunea descalificarii din competitie. Acestia vor putea folosi fie cosurile de gunoi amplasate in zona de start-finish sau sacii menajeri pusi la dispozitie de catre organizatori in zona de start/sosire. Organizatorii vor asigura la terminarea evenimentului eliminarea deseurilor si depunerea acestora in containerele aflate in zona evenimentului.

Este interzisa participarea la competitie/eveniment a persoanelor care au asupra lor bauturi alcoolice/droguri sau care se afla sub influenta acestora, a persoanelor care au asupra lor arme de orice fel, materiale explozive sau incendiare, substante iritant-lacrimogene sau cu efect paralizant, dispozitive pentru socuri electrice ori alte obiecte ce pot fi folosite pentru actiuni violente sau de tulburare a desfasurarii normale a derularii evenimentului. Persoanele care vor incalca aceste prevederi vor fi indepartate din zona evenimentului de catre organizatori, chiar cu sprijinul organelor de politie, daca va fi cazul.

Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament pana la data inceperii competitiei cu obligativitatea anuntarii modificarilor intervenite pe site si la locul de desfasurare a competitiei.